Service Manager / Project Manager

Job description

Anchormen is op zoek naar een ervaren service manager / project manager, met ervaring in software development.

Je gaat ons team van software developers en data engineers aansturen en coachen, vertegenwoordigt het team naar onze klanten en verbetert continu - samen met het team - onze applicatiebeheerdienstverlening voor onze klanten.

 

Verantwoordelijkheden:

 

Klant

Als regisseur van het applicatiebeheerteam onderhoud je de operationele klantrelatie, met als insteek de geleverde kwaliteit, verbetering en verdere uitbouw van de geleverde dienstverlening:

  • fungeert als escalatiekanaal voor de klant
  • hebt afstemming over en evalueert de operationele dienstverlening
  • bewaakt de prestaties ten opzichte van de afspraken in contracten en Service Level Agreements (SLA’s)
  • verwerft meerwerk in het verlengde van klantwensen en je adviezen aan de klant

Project management / service management

Je bent verantwoordelijk voor het leiden van applicatiebeheerprojecten en -contracten (SLA’s), zodanig dat de projecten binnen de gestelde eisen (kwaliteit, budget en planning) gerealiseerd worden:

  • stelt projectplannen en change requests op en bewaakt de voortgang (tijdsplanning, kostenramingen)
  • stemt duidelijk de scope van opdrachten af en bewaakt die, en managet de klantverwachtingen
  • verzorgt rapportages over aanpak, voortgang en kwaliteit aan klant, teamleden en sales en management
  • organiseert en faciliteert de noodzakelijke operationele projectteam- en klantmeetings
  • neemt initiatieven die leiden tot optimalisatie van de (primaire) processen en optimaal gebruik en inzet van de operationele systemen (Jira)
  • levert een belangrijke rol bij de bepaling van de concrete inhoud van de beheerdiensten en SLA’s
  • plant de teambezetting, capaciteit en activiteiten en ziet toe op de uitvoering daarvan
  • bewaakt de uitvoerende processen
  • levert de input voor de facturatie van het meerwerk (incidenten / serviceverzoeken / aanpassingen) in samenwerking met contract management

People

  • Je stuurt en coacht de betrokken collega’s en bent mede verantwoordelijk voor hun beoordeling
  • Je dient als inhoudelijke en methodische / procesmatige vraagbaak voor collega's en klanten

Requirements

  • HBO werk- en denkniveau
  • Minimaal 5 jaar praktijkervaring opgedaan met team- of projectleiding in software ontwikkeling
  • Klant- en servicegericht
  • Affiniteit met kwaliteitsmanagement en (praktische!) verbeteringen van processen en de organisatie
  • Een pré is kennis van CI/CD DevOps principes, AWS/Azure Componenten, containerized software, log/metric monitoring en alerting
  • Voorkeur voor standplaats Groningen, maar mocht je in de buurt van ons kantoor in Amsterdam wonen, dan is dit bespreekbaar.


Wat bieden wij?

Om te beginnen een topsfeer in een snelgroeiend innovatief bedrijf! Daarnaast staat iedereen binnen Anchormen open voor initiatieven. Wij geloven niet in micro-management, maar geven onze mensen de vrijheid om optimaal te functioneren. Hard werken hoort daar natuurlijk ook bij – maar wel met veel plezier!.

Daarnaast:

  • Een mooi salaris, afhankelijk van jouw ervaring tot nu toe
  • Een bonusregeling
  • Pensioenregeling
  • telefoon en laptop ( Mac of Lenovo)
  • Trainings- en opleidingsbudget
  • Mogelijkheid tot het bijwonen van congressen en events
  • Goede werk – privé balans
  • Dagelijks vers fruit
  • Vrijdagmiddaglunch en vrijdagmiddagborrels vanuit Anchormen


Nieuwsgierig geworden?

Neem dan contact met ons op en laat je gegevens achter! Vragen? Neem contact op met Naiyara via 06-1378 8782 of 020-7731972